30 września 2011

Fajny blog slesz.blogspot.com

Ależ mi się trafił rodzynek. Otrzymałem mailowo pewną wiadomość - zwykły spam - ale jakże pomysłowo ustawiony. Powiem szczerze, że w pierwszej chwili nawet dałem się złapać.
Witam!

Bardzo mi cieszy, że ktoś jeszcze czyta książki :) Zobaczyłem "Discworld w twoim profilu, jest to jedna z moich ulubionych książek!

Chcialbym tylko podziekowac ci za super blog slesz.blogspot.com.

Przeczytałem pierwszy post "Herbata pochłaniająca rzeczywistość.", i spędziłem na twoim blogu jeszcze godzinę z przyjemnością :) Piszesz dobre, ciekawo i łatwo do czytania. Bardzo ładny jest post "Filmowy twitter cz. 2".

Obiecująco się zaczyna, prawda? Bezinteresownie nawet. Do tego momentu jeszcze nie byłem świadomy, że to szablon z pobranymi danymi z mojego bloga - tytułem, ulubioną książką, adresem strony, pierwszym postem i ostatnim. Mojej czujności nawet nie pobudził fakt, że "Discworld" nie jest książką, a serią książek.
Ale czytajmy dalej, a dowiemy się co ma tak naprawdę na celu ten spam
Generalnie pracuję w firmie Jooble, wyszukiwarce ofert pracy na całym świecie.

Moim zadaniem jest przekonanie blogerów o umieszczenie linków do naszej strony.

Kocham swoją pracę, mamy przyjazny zespół i dobre kierownictwo, ale niestety nie mam pojęcia jak przekonać bloggera umieścić do nas link, obawiam się, mogę zostać wyrzucony za to z pracy :(
I jaka wyszukiwana technika - na litość. No kto będzie miał na tyle serca, aby być współodpowiedzialnym za utratę posady przez tego biednego człowieka? :P
I teraz, zamiast wysyłania mailów do tysięcy różnych blogów, czytam twój.
Jakby ktoś miał wątpliwości, że nadawca próbuje obarczyć winą odbiorcę - teraz wątpliwości tych już nie będzie miał.
Szczerze mówiąc, nie jestem bardzo pewien, że link do naszej strony w Polsce jooble.com.pl, będzie odpowiednia do twego bloga, ale jeśli jest to możliwe, masz od mi ogromne DZIĘKI! Strona jest naprawdę super, bardzo pomaga w wyszukiwaniu pracy.
Dopiero gdzieś tutaj wychodzą pierwsze solidne kwiatki użycia translatora.
Życzę miłego dnia i dobry nastrój! Jeszcze raz dziękuję za fajny blog. Pisz więcej.

P.S. Mój znak Zodiaku jest również Skorpion :)
CO ZA ZBIEG OKOLICZNOŚCI!!!
My best,

Dmytro Ivanenko
Account Manager
Jeżeli wyżej wymieniony pan faktycznie jest autorem skryptu, to serdecznie gratuluję - przypadł mi do gustu. I wróżę mu spore powodzenie, bo który Polak dziś tak naprawdę mówi (a tym bardziej pisze) po polsku? Zatem kto zauważy uchybienia?
Hmmm, a może imię i nazwisko też jest zbudowane z myślą o zbudowaniu poczucia litości? W końcu kto nie zlituje się nad biednym ukraińcem, który wkrótce pewnikiem straci pracę i to właśnie PRZEZE MNIE! JESTEM WINNY! *w ramach pokuty przypala się żelazkiem* ;(

Moja najlepsza,
Slesz
Account blogger

9 komentarzy:

  1. Widzisz, do mnie nawet spamboty nie piszą. xD Ale ten jest naprawdę niezły. I długi czas faktycznie polszczyzna taka całkiem-całkiem. :) Dużo lepsze do tego, co widywałam do tej pory. ^^

    Po prostu masz super blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się ucieszyłam, jak zobaczyłam "Chcialbym tylko podziekowac ci za super blog". A potem przeczytałam resztę... (Tak, dostałam podobny spam).
    Za karę nie umieszczę linku i wywalą go z pracy, ha!
    Ps. Które miejsce swojego ciała przypalasz żelazkiem? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Też to dostałem dzisiaj, uśmiałem się jak nigdy, wrzuciłem w google i mi wyskoczył Twój blog :), fajnie, że nie jestem jedyną ofiarą tego spamu :) Pomysłowość ludzi nie zna granic! Pozdrawiam, faktycznie super blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, ja dziś dostałem to samo, ten sam Ukrainiec sie podpisał tylko, że teraz ma już inny znak zodiaku :)

    Bardzo mi cieszy, że są jeszcze ludzie, którzy rozumieją wiele o dobre muzyki. Zobaczyłem w twoim profilu "talk talk, naprawde super.

    Chcialbym tylko podziekowac ci za super blog migiuszkocio.blogspot.com.
    P.S. Mój znak Zodiaku jest również Wodnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wpisałem sobie w wyszukiwarkę "Dmytro Ivanenko" i szybko zorientowałem się, Dmytro jest fanem nie tylko mojego bloga :)))

    Nie jest też chyba robotem:
    http://ru-ru.facebook.com/people/Dmytro-Ivanenko/100002101750530

    Cóż... Taką ma pracę - wchodzić na blogi :) Tylko pozazdrościć zajęcia ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, weszłam na pocztę onetowską i znalazłam trochę inną wiadomość, ale wszystko się zgadza! A już się ucieszyłam, że ktoś czyta mój blog. :P Wygooglowałam Twój blog, szukając tego pana...
    Pozdrawiam, Brygida.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przyszło i do mnie: "Witam! Bardzo cieszę się przedstawić, nazywam się Dmytro Ivanenko."

    Chyba popracował nad tłumaczeniem,... a też się w duchu ucieszyłam, że ktoś mnie czyta...
    Pozdrawiam,
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że Dmytro się nie poddaje. Dziś 22.11.2013. Otrzymuję maila, że gość reprezentuje Jooble i chce wstawić mi reklamę na stronie na długi termin :) Coś mi ''śmierdział'' więc wygooglowałem i trafiłem tu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz przerzucił się na zdobywanie portali ;))

    Witam!
    Nazywam się Dmytro Ivanenko i jestem przedstawicielem firmy Jooble.
    Zostałem zainteresowany umieszczeniem reklamy na Pańskiej stronie xxxxxxxxx. Proszę Państwo bardzo powiedzieć, z kim mogę o to negocjować?
    Jakie są warunki, jeśli chodzi o współpracy długoterminowej?
    Dziękuję z góry za szybką odpowiedź.
    Z poważaniem,
    Dmytro Ivanenko
    Account Manager

    OdpowiedzUsuń