30 lipca 2011

Z Analytics haseł kilka

Zajrzałem do swojego konta założonego w Google Analytics, gdzie jedną z podpiętych witryn jest ten właśnie blogasek. To, co zwróciło moją uwagę, zaciekawiło i zatrwożyło, to część, w której można prześledzić po wpisaniu jakich haseł w google ludzie trafiali na mojego bloga. Oto kilka z ciekawszych wpisów:

pujde do obory
trzaskaj
gry o tapletkach
kultura kina to wciąż oksymoron...
slesz odwrotnie
szturch
farmville stonka
gdzie o tej porze morzna złopac leszcza marzec 2
jak przestać grać w farmville
porywa mnie ten patos naszych czasów
zdiencia z pruby alici w krajnie czaruw
w jakim filmie ktos wydoił byka
pan slesz
wiersz o dupie fredry
288:64 ile to jest
byk posuwa krowę filmiki
spójrz powiedziała
pierwszy list do korytian


Niebywałe ile błędów ortograficznych można popełnić w jednej krótkiej sentencji, prawda?
Naprawdę bawi mnie myśl, że ktoś szukając gier o tabletkach lub może o napletkach trafia na jakiegoś bloga, gdzie znajduje wiersz "blablam się w tapletku".
Trafił też do mnie bliżej niezidentyfikowany zboczeniec poszukujący nie jednego, ale wielu filmików, na których byk posuwa krowę. Z drugiej strony patrząc - może nie zboczeniec, a osoba ciekawa świata...
Bardzo ładne jest to, że ktoś poszukiwał przez google być może mnie wpisując weń "pan slesz". Cóż za szacunek do nieznajomego.

Oprócz powyższych zadziwiająco dużo wejść pochodzi od ludzi poszukujących sposobu na zasejwowanie gry w Demon's Souls. Ta gra, co jest dość jasno w niej powiedziane, sejwuje stan AUTOMATYCZNIE i jest to jedyna metoda sejwowania, jaka w niej istnieje. To jedna z ogromnych jej zalet utrudniających oszukiwanie i podbijających poziom trudności.

P.S. Nie mam bladego pojęcia, gdzie o tej porze morzna złopać leszcza, 288:64 to 4,5, a na farmville stonka wam nie grozi... chyba...

3 komentarze:

  1. xDDD
    Piękne. :D
    U mnie tego typu kwiatków nie ma, ale i tak swoje ulubione hasła, po jakich mi znaleziono bloga, zapisuję. Na pewno ktoś u mnie szukał odpowiedzi (i to nie raz!), czy Inga Scharf jest seksowna. :)
    Było też coś o oborach...
    Ale najwięcej jest o Czarnym Korsarzu, Czasie Apokalipsy i Blade Runnerze. Swoją drogą, to nawet ciekawe, że tyle osób szuka informacji o Czarnym Korsarzu. Człowiek myślał do tej pory, że to raczej niezbyt popularny film. :)

    I nie napisałeś jeszcze, w jakim filmie ktoś wydoił byka. ;) ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Google podpowiedziało zapewne ze względu na jeden z "wierszy". Film? Nie jestem pewny czy wydoił ale na pewno miał zamiar Franek Dolas w "Jak rozpętałem drugą wojnę światową"...

    OdpowiedzUsuń
  3. :D U mnie takich kwiatków nie ma, mam za to wizytorów z dziwnych miejsc na świecie, bardzo dużo z Korei, Wietnamu, Madagaskaru...

    OdpowiedzUsuń